Lednová předsevzetí na podložce  

Lednová předsevzetí na podložce  

Vánoce máme šťastně za sebou a před sebou celý nový rok 2018. Možná jste do toho roku vstoupili s nějakými předsevzetími, možná s pár kily navíc, možná s přáním chodit více na jógu, ale času není dost…

Pokud si chcete aspoň trošku doma zacvičit sami, máme tu pro Vás jednoduchou sestavu na posílení těla a rozproudění energie. Sestavu můžete cvičit kdykoli během dne a zabere Vám jen tolik času, kolik budete mít v daný moment k dispozici.

Sestava

  1. židle – postavte se na podložku do stoje vzpřímeného. S výdechem pokrčte kolena a posaďte se na pomyslnou židli za vámi, paže vzpažte. Váhu přeneste více na paty a nebojte se pokrčit kolena trochu víc než je pohodlné. Vydržte na 3-5 dechů.
  2. prkno – přejděte do pozice prkna, boky držte na úrovni vašich zad a neprohýbejte se v bedrech. Zpevněte celé tělo a podržte pozici na 3 dechy. Pro začátečníky – kolena opřete o zem.
  3. klik – s výdechem udělejte klik dolů, kolena můžete položit na zem.
  4. posílení břicha – přetočte se do lehu na zádech, zvedněte nohy kolmo do stropu, zvedněte hlavu a hrudník nahoru, paže jsou podél těla. Podržte pozici na 3-5 dechů.
  5. most – položte chodidla na zem, kolena pokrčená, paže dejte vedle těla jako na obrázku. S výdechem zvedněte boky nahoru a podržte na 3-5 dechů.
  6. pes hlavou dolů – přetočte se na bok a přejděte do psa hlavou dolů. Podržte pozici na 3-5 dechů.

Tuto jednoduchou sestavu můžete zopakovat několikrát, podle toho kolik máte času.

  1. rotace – posaďte se na podložku, pravá noha je natažená. Levou nohu pokrčte a postavte chodidlo až za pravé koleno. S nádechem vytáhněte levou paži vzhůru a s výdechem položte za levé koleno a otevřete trup směrem doprava.
  2. sed zkřížený – na závěr se posaďte do pohodlného sedu zkříženého a zavřete oči. Na chvilku klidně dýchejte, nechte doznít cvičení. Pozorujte svůj dech, nechte všechno ztišit.

Žádné komentáře

Přidejte svůj komentář

7 + sixteen =