Blissovo cvičení pro děti – po těžkém dni

Blissovo cvičení pro děti – po těžkém dni

Po těžkém dni ve škole nebo na tréninku

Potřebuješ se protáhnout po těžkém dnu a zároveň nabrat energii na domácí úkoly nebo další aktivity? Pak si zacvič následující cviky spolu s Blissem. Uvidíš, že ti udělají dobře.

Začni vleže na břiše a staň se na chvilku KOBROU. Polož se na břicho, nohy natáhni a měj je u sebe. Nárty měj také na zemi. Dlaně opři vedle hrudníku a s nádechem zvedni hlavu a hrudník. S výdechem se pomalu polož zpátky. Zopakuj cvik 5x.


Poté se zvedni na všechny čtyři a protáhni se jako PES. Dlaně polož na šířku tvých ramen a kolena měj taky kousek od sebe. Ohni špičky nohou pod sebe a zvedni kolena, až se nohy propnou. Boky udržuj co nejvýš. Paže i záda měj dlouhé, hlavu drž mezi rameny, dívej se na špičky palců u nohou. A pozor na paty – ty tlač dolů do země. Vydrž tak 3 dechy.

Klekni si zpátky na zem a staň se DRAKEM. Drak je takový bájný bojovník. Pravou nohou vykroč dopředu mezi dlaně tak, aby její kotník a koleno byly přímo nad sebou. Dívej se dopředu a udržuj rovnováhu. Teď zvedni paže vzhůru a klidně dýchej. Jako DRAK vydrž na 3 dechy. Poté vystřídej strany.

Potom se posaď do pohodlného sedu a nafoukni pomyslné BALÓNKY. Toto dýchání tě uklidní a připraví na další část dne. Zhluboka se nadechni nosem, zakryj si rukama ústa a pomalu dlouze vydechuj ústy všechen vzduch do dlaní. Pomalu oddaluj dlaně od úst, jako když nafukuješ veliký balón. Až budeš mít paže rozevřené, nafouknul/a jsi ten největší neviditelný BALÓN. Nafoukni celkem 3 takové balóny.

Text: Dana Beierová
Ilustrace: Bliss

Žádné komentáře

Přidejte svůj komentář

six + 9 =